Strana 17 z 38

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Streda, 13. Marca 2019, 01:52
od užívateľa janvys
Chce se mi blejt velebnosti, jestli máme miss kazetu, tak ta zlatá by vyhrála miss shit. Ultra shit. Zpracování totál shitové, design shit.
No a TDK B je fejk od tohoto zdroje. Shit č.2
Nechci ani jednu z nich.
Navíc nechápu, proč sem (oneee) dáváš tyhle nesmysly, když je to koupitelné až od 100ks. Co s tím? Pochybuju že tu někdo tohle bude chtít v tomhle množství. Max. jako kuriozitu, avšak nikoliv na vážnější úmysly.
I když si těch 100ks koupíš, budeš platit clo a dph, a to se pak už nebude jednat o tuhle cenu, ale o dost vyšší.
I kdyby to bylo jen 50 kusů, půjde o zboží podléhající dph a clu. A je úplně jedno, jestli odesílatel napíše průvodku že je to dárek s nulovou hodnotou.

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Štvrtok, 14. Marca 2019, 03:56
od užívateľa EZ647

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Štvrtok, 14. Marca 2019, 05:46
od užívateľa Kazetowich
Ani teraz este nemas vsetky???! :mrgreen: :twisted:

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Štvrtok, 14. Marca 2019, 06:12
od užívateľa EZ647
nemám a nikdy nebudem :P

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Piatok, 15. Marca 2019, 05:11
od užívateľa EZ647
Akai DX-57 dolby off (pre rýpalov) testoval som všetko štandardne bez dolby, a počas testu som ho nachvíľu zapol. Väčšinou to hralo dobre s dolby aj bez, u kaziet výškovo slabších to bolo s dolby C viac tlmené samozrejme, u niektorých boli výšky mierne zvýraznené, ak to bolo myslené tým dýchaním, tak budíš, ja som si nevedel presne pod tým výrazom predstaviť konkrétny zvukový prejav. Zároveň s dolby C sa ľahšie odhaľuje nerovnováha a kolísania kanálov, či chyby azimuthu, zlého vedenia pásky cez hlavy.

Testy kaziet prvá várka z posledného updatu 03/2019:

Axia PSII 30 rok 1992, veľké cievky, Made in Japan (Fuji – Axia)
+4db, špičky +6db bias 0
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
Zvuková dokonalosť, takmer identické podanie so zdrojom, výškovo svieža, jedna nádhera, u 50 a 70min verzie tohto modelu a roku kazety som mal vždy horšie výsledky, čo je tiež dôkazom toho že na skladovaní veľmi záleží.

Denon RD-Z 54 rok 1988, veľké cievky, Made in Japan
+6db špičky +8db bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja je zhodný
Jedná sa o stredný model normal Denon v tomto roku pre Japonsko. Ak by som to porovnal s dizajnovkami Denonu so základnou páskou, tak výkonovo je táto páska mimoriadne silná, ale výškovo je asi rovnako slabá. Výkonovo sa ľahko nechá vybudiť až na +8db, ide to skoro samo, ale má tendenciu skoro skresliť, takže opatrne. Výškovo sa nechá biasom dorovnať na nerozoznanie od zdroja, v minimálnej miere by sa tam našli stopy dropov na výškach, inak je zvukovo excelentná, veľmi pekne zahraje aj s dolby C, rozhodne ma stále čo ponúknuť.

Digitech Low Noise 60 Made in China
-15db bias je irelevantný
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja je -18db
Jedná sa o bežné telo kazety z Číny, teda poctivý čínsky výrobok, kde po zapnutí nahrávania som chvíľu premýšľal čo to počujem a vidím a po chvíľke som sa uvedomil a vypol to.
Zvuk je trvale extrémne poruchový, vyhlodaný, akoby celá páska bola silne pokrčená, bias síce reaguje ale na čo je to dobré, ani ostatné nastavenia nič nezmôžu, mal som aj iné kazety v takomto dizajnovom prevedení Made in China, ale boli to master kazety oproti tomuto.
Páska má zvláštny sivý odtieň s náznakom hnedej, úplne matná, možno niečo ako brúsny papier, alebo čo to je, myslím že som takú ešte nevidel. Páska zanecháva jemný bielo hnedý oter na hlavách, sa teda divým že len jemný.

Hitachi Twinkle 46, veľké cievky, rok 1986 Made in Japan (Maxell – Hitachi)
+4db bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
Nehraje to zle, zrejme bola použitá páska typu UR alebo podobne. Výkonovo je tak akurát na typ I, výškovo k zdroju ešte trochu chýba, ale dá sa to, takže taká solídna kvalita poctivej UR ktorá má svoje roky, ale od Hitachi som čakal nejakú UD pásku v tomto, nevadí :)

Maxell UR 46 rok 1988, Made in England, alebo Japan, nepochválili sa na obale.
+4db, špičky +6db, bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -1db
Pekný, ostrý čistý zvuk, žiadne poruchy ani kolísanie, ak sa to porovná s poslednou Maxell UR, tak táto je niekoľko násobne lepšia, zvukovo krajšia, dokonalejšia. Pôvodná kvalita poctivej UR kazety od Maxellu, spokojnosť vo všetkých ohľadoch čo môžete od základnej normal kazety čakať.

No name Korea biela kazeta C60, žeby SKC?
+4db bias -8
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -4db, celkovo slabší zvuk
Pri biase -8 by hrala páska takmer čisto a dokonale, ale občas tam je náznak nejakej poruchy či nedokonalosti aj v rovnováhe kanálov, nie je to ono, ale zvukovo vysoko prekoná kazety súčasnej produkcie alebo predaja z Číny.
Čo sa týka tela kazety, forma má najbližšie k SKC, k modelu ktorý vyrobili pre Imation:
http://www.ez647.sk/cc/rozne/b/imation_5429099c.jpg
Cievky sú zase kópiou posledných Saehan bez výstuhy:
http://www.ez647.sk/cc/cievky/korea_nw_w.JPG
Pôvodné SKC mali veľmi podobný vzhľad, ale obsahovali hrubšie steny:
http://www.ez647.sk/cc/cievky/philips.JPG

Sony UX-S 46 rok 1988, veľké cievky, Japan trh, Made in Japan
+4db bias -8
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja je zhodný
Zvuková dokonalosť, jedna balada, žiadne poruchy, vysoká čistota a precíznosť aj s dolby C, nádherný dizajn...Ale zase príklad zlého skladovania, mal som nedávno v teste zhodný model a rok kazety ale C60 a tá dopadla veľmi zle, s výpadkami a poruchami, takže zase na skladovaní záleží!

Sony UX-S 60 rok 1996 trh EU, Made in EC (European Comunnity)
+4db, špičky +6db, bias -4
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
Vyšší výkon vo výškach, celkovo novšia modernejšia a napriek tomu hraje horšie, pretože výšky sú trochu viac poruchové, dropujú, páska občas zakolíše na azimuthe, čo by sa nemalo diať, akoto že tá staršia hraje o toľko lepšie?

TDK D 90 rok 2005 USA trh, Tape Made in Japan, kompletácia Thailand.
+4db bias -8
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
Také bežne parametre na obyčajnú kazetu, ale prejavuje sa tu jedna závada a to silné kolísanie z ľavej do pravej strany do takmer plných výpadkov zvuku. Ak si ju pustíte čistú tak počujete ako šum presne v tomto rytme pláva, oslabuje sa a posilňuje. Kazeta bola v poškodenom obale, trochu viac znečistenom, rozhodne zlé skladovanie, TDK D som otestoval niekoľko desiatok, aj z tých nových Thailandských verzií a viem že toto nie je bežné správanie. Tie posledné verzie nie sú nejako oslnivé, ale rozhodne nie sú nepoužiteľné.

Testy kaziet druhá várka z posledného updatu 03/2019:

Audio Magnetics High Performance 90 rok 1977 USA trh, montáž Mexiko.
+4db bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
Hraje na svoj vek primerane, mierne jemnejší zvukový prednes od zdroja, menej bassov, výšok taktiež pri biase -12 to je dajme tomu uspokojivé, počúvateľné. Ani poruchy moc nie sú, ani kolísania.
Konštrukčne sú zhodné s tými Portugalskými s koľajničkovým systémom, ale cievky sú úplne iné.

Denon Lycéenne 46 rok 1986, veľké cievky, Japan trh, Made in Japan
+2db bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -4db
Pri tomto nastavení je páska celkom použiteľná, samozrejme výškovo to nie je ako zdroj, ale ani to nie je na zahodenie, ale bez regulácie biasu sa nahrávka na tieto kazety nezaobíde, predpokladám použitie nejakej základnej pásky Denon DX1. Všetky tieto obrázkové farebné verzie Denon hrajú takto. S Dolby C je to viac tlmené.

Fuji JP-Is 100 rok 1992, EU trh, Tape Made in Japan, montáž a komponenty SKC Kórea.
+4db, špičky +6db, bias -6
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja je zhodný
Jedná sa o dvojvrstvovú ferrokobalt pásku Beridox Fuji Japan pre typ I normal. Teda v tej dobe asi najvyšší model čo Fuji poskytla, cievky, zavádzačka a trecie fólie sú originál SKC, telo kazety je forma Fuji poskytnutá SKC. Podľa šarže sa dali zakúpiť v tomto obale aj plne Japonské kazety tohto modelu, u Fuji v roku 1992 to bolo veľmi neisté.
Zvukovo je naozaj veľmi dobrá, veľmi kvalitný výrobok v triede normal, výškovo, výkonovo, žiadne poruchy ani kolísania. Aj keď sa na fórach často hovorí že SKC komponenty s Fuji páskou občas spôsobujú poruchy a kolísania azimuthu kvôli nepresnému vedeniu pásky.
Zaujímala by má táto politika Fuji, prečo to riešili so SKC, dokázali vyrobiť veľa pásky, ale nestačili pokryť výrobnou kapacitou, dopytom pre EU/USA trhy výrobu komponentov a puzdier kaziet? Alebo šlo čisto o finančné dôvody. Tak či onak, v tej dobe si 99,99% vlastnej produkcie z Japonska nechávali pre značku Axia. To čo Axie dokázali poskytnúť zvukovo v tej dobe sa ani zďaleka nepribližovalo Fuji modelom pre EU a USA a to si myslím je tiež negatívna reklama.

GoldStar DJ´ 90 rok 1992 Japonský trh, Made in Korea
+4db bias -8
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
Výkonovo je dosť na hrane, ale s mierou zahraje veľmi pekne, veľmi slušný zvuk, celkom prekvapujúco, žiadne kolísanie, poruchy nejaký náznak dropu vo výškach, no to je ešte tak jemné že sa to ľahko prehliadne. Pri dolby C som mal dojem že azimuth nesedí tak dobre ako by mal, ale len dojem.
Ako vždy aj v tomto prípade by som u GS kaziet upozornil na ťažší chod cievok, inak Kórejci sa pchali so svojimi kazetami k Japoncom, aj keď Japonci majú dosť vlastných kaziet, ale na druhú stranu obalom zaujme, kazeta samotná mi príde dosť skromná čo do dizajnu.

ICM Turbo Superferro SDX 60 rok 198niečo Made in Switzerland
+4db bias 0
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
ICM v tomto prípade celkom isto použila pásku Agfy Superferro HDX s magnetitom Fe3O4, ktorý sa podľa znalcov vyznačuje nestabilitou a rozkladom, ale zároveň má vysoký výkon vo výškach, myslím že niečo obdobné použili v kazete Boots Super C90.
Výškovo je naozaj pri biase 0 ostrá ako britva s tým výkonom veľmi opatrne, veľmi ľahko skreslí zvuk. Jedna veľká závada, ľavý kanál je o 4db slabší a chrčí ako keď výkonovo nestačí, pozorujem to pomerne u mnohých kaziet, ale na druhej strane je to úplne v poriadku, aj takto starne páska, pri výrobe sa nanáša v jednom smere, ale my ich používame v oboch smeroch, jeden je vždy proti srsti, jeden ktorý bude vekom robiť problémy skôr a to je fakt mnohých aj kvalitných a značkových kaziet.
Vyhotovenie cievok a kladiek je v strieborno sivej, zrejme farebné po odliatí, tak ako u Boots Super a mnoho ICM výrobkov.

JVC AFI 90 rok 1992 EU trh, Made in China
Výkon a bias neznáme.
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja je neznámy.
Takže povedzme si čo je to za kazetu, jeden univerzálny Čínsky výrobca, ktorého meno stále nepoznám, bol asi jediný použiteľný svojou kvalitou pre rôzne svetové značky a JVC od nich brali kazety celkom pravidelne.
A čo sa stalo? Teda po spustení nahrávania asi tak 20sekúnd to hralo tak ako iné klasické normal od tohto výrobcu, do +4db , nestihol som ani regulovať parametre keď sa to celé začalo spomaľovať a vyplo sa to. Vyčistil som hlavy, pretočil kúsok tam a späť, ale po play či rec sa to zastavilo do 2sekúnd, skúsil som iné decky a s rovnakým výsledkom, takmer okamžité zastavenie chodu.
Cievky sú v poriadku aj mechanizmus, pretáčanie funguje normálne v oboch smeroch. Takže totálne prilepenie pásky o hlavy, z uvoľneného spojiva. Páska pritom vyzerá ako nová úplne čistá. Problémy so spojivom mali niektoré veľmi staré Basfy, väčšinou extra ohraté, kde to škrípalo, alebo už testovaná Ampex, kde polyuretánové spojivo rokmi nasiaklo vlhkosť. Ale u tohto výrobcu a u takto mladej kazety? To je novinka, ale veľmi smutná záležitosť. Aspoň si postupne môžeme spraviť predstavu ako skončia naše pásy a kazety po ďalších rokoch, kde to postupne zrejme postihne ďalšie a významnejšie značky.
Od toho Čínskeho výrobcu som testoval už niekoľko kaziet a nikdy sa takýto problém nevyskytol, takže verím že nesprávne skladovanie zase dopomohlo k takémuto stavu.

Maxell UL 60 rok asi 2005 a novšie, Japan trh, Made in Malaysia?
+4db, špičky +6db, bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja je zhodný
Konštrukčne je presne zhodná s poslednými UR, zvukovo by som povedal že je mierne výkonnejšia, ale výškovo je slabšia a nestála ako UR, snaží sa, hraje, ale nie je to proste ono, je to také nečisté a azimuthom nepresné, staré UR 1988 ju hravo strčia do vrecka.

Maxell UR 90 rok 1996 EU verzia, Made in England? Alternatívny obal.
+4db bias -8
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
Zvukovo nie je tak dobrá ako staršie testované UR 1988, ale ani tak mizerná ako posledné UR. Výškovo sa snaží, je azimuthom presná, ale zvuk nie je tak kvalitný a výrazný ako by mal byť, trochu živosti vo zvuku jej chýba.
Obal je teda mierne prevzatý z USA verzií, kazeta má staršiu potlač oval dizajn, aj keď oválna nie je :)

Memorex CDX2 90 rok 1996 USA trh, Made in Korea by SKC
+6db špičky +8db, bias 0
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja +1db
Veľmi ľahko sa nechá vybudiť na +8db, výškovo bez dotyku na bias dokonalé, kazeta exceluje aj s dolby C, žiadne poruchy, a kolísanie, zvukovo fenomenálna, dokonca má výrazne basovejšie podanie než zdroj.
No tak počkať, to hovorím vážne o Memorex z dielne SKC? Niekde je chyba či?
SKC nedisponuje takými to silnými páskami typu II, ich produkt je ferrokobalt QX ktorý nemá takéto vlastnosti ani náhodou, a chromdioxid CD, ktorý tomu tiež nezodpovedá.
Tak vlastná Memorex páska? Ani tá nebola tak oslnivá čo si pamätám. Ale telo a cievky aj popis krajiny zodpovedá SKC !
Vzadu na obale sa uvádza zloženie ,,epitaxial cobalt magnetite,, No takže, epitaxial bol Maxellovský produkt, ale v tomto roku sa nevyrába, bol nahradený Black Magnetite., tak počkať, aj to slovo magnetite je v zložení.
Samotná páska má temne čiernu farbu s jemný náznakom hnedej, takto to mali aj spomínané Maxell Black Magnetite. Podľa zvuku som začal uvažovať o páske Maxell XLII, alebo dokonca XLII-S navinutú do SKC kaziet a potom predané ako super vysoký model chrome Memorexu pre USA trh. Ale prečo by to robili? Rozhodne je to zaujímavý hybrid a zvukovo je to naozaj excelentná kazeta!
Ak to porovnám s modelom CD2 v tom istom roku 1996, (zeleno zlatý obal) tak tam je naozaj páska SKC QX čo presne zodpovedá kvalite, a preto som myslel že do vyššieho modelu vložili svoj chromdioxid, ale nie, to im nestačilo, nenažranci jedny! :D

Raks HD-X II 90 rok 1990cca Made in Turkey.
+4db, občasné špičky +6db, bias -8
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja je zhodný
Už v minulosti sa mi ,,chrome,, Raksy osvedčili, teda ako som postupne zistil všetky tieto Raks typ II sú ferrokobalty, s naozaj slušnými vlastnosťami ako sú vysoký výkon a výšky aj pri veľmi nízkom nastavenom biase, žiadne poruchy a kolísanie. Aj u tohto modelu je zvuk svieži, plný života, aj s dolby vhodné.
Model sa predával už v roku 1988 v staršom tele kazety s metalickým obalom, a v tomto prevedení sa celkom určite objavila výrazne neskôr, keď už tu boli modely ako SD-X a SD-SX, rozhodne výborná kazeta.

Raks SP2s 74 rok 1996-1998 Made in Turkey.
+4db špičky +6db, bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja je zhodný
Takže údajne od roku 1995 by mali byť kazety Raks plnené Basf páskami, prečo neviem, koniec výroby pásky v Rakse, cena, iné dôvody. No u tohto modelu by som tomu skoro veril, ploché skrutky v kazete ako u Basfu, zavádzacia páska zlepená samolepkou s číslami ako u Basfu, ale zvukovo? Nemôžem si pomôcť, ale všetko mi viac sedí na pôvodné Raks zloženie typu II, vysoký výkon pri nízkom biase, zvuk je veľmi dobrý, ale na Basf mi to nesedí nijako.
Raks v tomto roku ponúkal model SP2 a SP2s, takže som myslel že tam bude nová Basf ferrokobaltová formulácia ako v kazetách High Performance, a tá vyššia bude Basf CSII alebo CMII? No nie, zvukom, parametrami, vzhľadom a farbou pásky, zatiaľ nie. Uvidíme až sa mi dostane do rúk nižší model SP2, ale zatiaľ sa viac od Basfu vzdiaľujem u týchto kaziet.

SKC GX 60 ferro, rok 1990 EU trh, Made in Korea
+4db bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
Zvukovo zodpovedá skôr nejakej veľmi lacnej kazete, bias nestačí a výšky sú len tak na hrane počúvania, možno hovorené slovo, výkonovo tak akurát, zase problém s ľavým kanálom kde je slabší o 2db a chrčí, a strana B bezproblémov. Rozhodne veľmi lacná kazeta na nenáročné použitia v tej dobe, ale chcela sa páčiť dizajnom.

SKC AX 90 superferro, rok 1988 EU trh, Made in Korea
+4db špičky +6db, bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -1db
Ak by túto kazetu predávali ako základnú normal, tak by SKC pekne šliapala Japonským firmám na päty, zvukovo je veľmi vydarená, ale prívlastok superferro je už trošku nadhodnotený. Pri vhodných nastaveniach biasu a výkonu zahraje veľmi čisto a nádherne, s primeraným neprehnaným výkonom, bez porúch a kolísaní.

SKC QX 46 ferrokobalt typ II, rok 1990 EU trh, Made in Korea
+4db bias -6
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -1db
Nehralo by to zle, ale vo výškach sú dropy, v malej miere ale počuteľné, inak výškovo aj výkonovo je na dobrej úrovni základnej kazety typu II.

SKC CD 60 chromdioxid, rok 1990 EU trh, Made in Korea
0db, špičky +2db, bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -4db
Povestný chromdioxid s Basf pigmentom, a typickou arómou. Ak sa to nepreháňa s výkonom a vhodne nastaví bias, zahraje pekne čisto, žiadne poruchy a kolísania, a dolby netreba, naozaj tieto pásky veľmi nešumia, tam kde nechceme dynamiku ako u CD a za hranicu displeja, je táto páska stále jedlá pre vaše uši :)

SKC CD 90 chromdioxid, rok 1996 EU trh, Made in Korea
0db, špičky +2db, bias -8
V podstate platí to isté než o predošlej kazete, ale ponúka mierne viac výšok a výkonu.
Kazeta CD verzie 1999 je úplne zhodná telom, farbami aj potlačou, jedine obaly sú rozdielne.

Smat MT 60 metal, rok 1996 Kórejský trh, Made in Korea
+6db, špičky +8db, bias 0
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja je zhodný, alebo malinko nepatrne silnejší.
Výkonovo ide táto metalka dosť vysoko a ľahko sa nechá vybudiť, takmer dokonalý zvuk vo všetkých ohľadoch, ale páska obsahuje bielu kryštalickú štruktúru bieleho prášku, ktorý sa zachytáva aj na hlavách vo veľkom množstve. Je to takmer identické s TDK, čo vlastnosťami aj degradáciou spojiva dáva otázku či nebrali metal pásku od TDK, predsa len SKC ZX a OEMká metal pre Memorex sú naozaj vysokej zvukovej kvality a ktovie ako to robili, možno ako s Basf chrómom, nakúpili len pigment, ale rozhodne sa jedná o veľmi kvalitný produkt, ktorý skoro podľahol skaze času. Vo zvuku sa občas objavia poruchy a výpadky, vedieť ako spoľahlivo 100% odstrániť súčasný povlak z pásky, tak zahraje dokonale.

Sony CD-IT Pro 100 rok 1992 USA trh, Páska zrejme Japan, komponenty USA, montáž Mexiko.
+4db, špičky +6db, bias -4
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
Celkom isto použitá moderná verzia UX-S pásky. Zvukovo dosť svieža, ale stredy mi prídu menej výrazné, ale nie tragické, v celku kvalitný produkt, ktorý ale môže trpieť degradáciou spojiva, spolu s modelom CDIT USA a po jednom prehratí môže úplne zničiť hlavy, použitie na vlastné riziko, niečo podobné sa riešilo tu:
http://www.tapeheads.net/showthread.php?t=60430

Teac CDX 75 rok asi 1990-1992, trh USA, Made in Korea by GoldStar.
+4db, špičky +6db, bias -12
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -2db
Zvukovo veľmi príjemná a podarená kazeta, čistá takmer ako zdroj, bez porúch a kolísania, po zvukovej stránke spokojnosť, ale keďže je to produkt GS, zase upozornenie na ťažší chod cievok. Teac si na začiatku svojej kazetovej kariéry vyberal produkty ako That´s a Maxell a potom sa dal na GoldStary a Čínu, takže treba na to myslieť.

Teac CDX 100 rok asi 1990-1992, trh EU, Made in China
+2db bias 0
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja -8db
Opäť známy (neznámy) Čínsky výrobca audio kaziet, ale musím povedať že pásky C100 a C120 vôbec nevie robiť dobre, podobné výsledky som počul aj na kazete Victor RZ 120, ktorá je od rovnakého Čínskeho výrobcu (áno je to ten, ktorý sa dneska prilepil o hlavy decku v kazete JVC AFI)
Tenká páska ma silnú výškovú odozvu aj pri biase 0, dokonca by som povedal až skreslenú, stredy sú už mierne tlmenejšie niekde v pozadí a basová stránka nahrávky sa úplne stráca spolu s celkovým výkonom kazety, vôbec sa to nehodí na hudbu, prípadne neviem na čo by sa to hodilo. Ak si porovnám tak Maxell UR 120 je oproti tomu fenomenálna.

That´s VX 90 rok 1987 EU trh, Made in Japan
+4db, špičky +6db, bias -4
Výstup výkonu pásky oproti vstupnému signálu zdroja je zhodný
V Taiyo Yuden pochopili že svet kaziet sa neskladá len z metal pásky degradovanej kobaltom na model FX, metal pásky pre typ II model EM-X a metal pásky :)
Postupne do svojho programu zaradili aj základnú železitá pásku RX, ferrokobaltovú TX a ferrokobaltovú typ II VX.
Zvukovo vstupná kazeta pre typ II v peknom DELTA tele That´s u, je zvukovo veľmi svieža, kvalitná a stabilná, žiadne poruchy, žiadne kolísanie pásky.
Novšie VX v modrom obale v celo priehľadnej kazete neboli tiež zlé magneticky tie pásky, ale proste nedržali dobre stopu a silne kolísali, nebol som spokojný, s touto áno.

Testy hotové behom troch hodín na jednom z albumov Dragonforce, teda metal hudba. A ďalšie dve hodiny písania :)

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Piatok, 15. Marca 2019, 19:39
od užívateľa janvys
Díky za super megatest. Zítra budu nahrávat a rozhodoval jsem se co vybalím a už vím že to bude Raks po dlouhé době, konkrétně CD-SX a Cabrio.

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Piatok, 15. Marca 2019, 19:44
od užívateľa EZ647
To som zvedavý a CD-SX je jedna z mála čo mi chýba u Raksu, ale vraj sa našla u môjho predajcu a bude odložená do budúceho mesiaca keď ju vezmem.

A čo vravíš na tú Memorex v teste?

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Piatok, 15. Marca 2019, 19:45
od užívateľa orhore
Některé kazety bych nestrčil do žádného decku ---> Digitech Low Noise 60 Made in China :shock: :o

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Piatok, 15. Marca 2019, 19:48
od užívateľa EZ647
orhore: jop súhlas, ale nejak som to skúsiť musel :D a pridal by som k tomu JVC AFI

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Piatok, 15. Marca 2019, 20:19
od užívateľa orhore
Doufám, že tvoje odvaha v testech kazet bude někdy odměněna v podobě nového kvalitního decku 8-)

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Piatok, 15. Marca 2019, 20:51
od užívateľa SilverFox•NSK
EZ647: Pardon, že se vměšuju do diskuse, ale JVC AFI je poměrně solidní kazeta, s tím popisem Digitechu se to nedá srovnat ani z dálky..
orhore: Jen dodám, k tomu co jsi psal ve 20:45, že to by ses asi fakt dost divil, co já tu mám za kazety a už prošly deckama (víc spíš tím Sony, který mám dýl než Dual).
Zrovna na ten Digitech jsem zvědavej, jenže opět i zde bych bral dva exempláře, abych mohl jeden nechat zabalený..

Re: katalóg - web EZ647

Napísané: Piatok, 15. Marca 2019, 21:06
od užívateľa EZ647
SilverFox•NSK: výborne, tak jej vysvetli aby fungovala :D

orhore: odvaha bude hrať tieto kazety na nejakom high end decku :D