Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Moderátor: AdmineR
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10266
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Sony je single capstan, Akai BOL dvojcapstan
hej mám výber na CD, včera som si to pripravoval večer
hej mám výber na CD, včera som si to pripravoval večer
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Tak ak ma hlavy ok tak to opatruj, neviem aka je v tom mechanika ci tcm200, kde je trochu neprijemne vymienat remienok pretacania ale je to drobny zadrhel ale inak fajnovy stroj. Citam ze na nom nahravas 150 minutovu akoby nic, tak mi to nedalo, ze musim kuknut kolko to ma kapstanov
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10266
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
nedávno jeden chlapík vydal video na youtube, kde robil servis nižšieho modelu, všetko rovnaké len nebol trojmotor tuším, a mal mechanické otváranie dvierok, rozobral celú mechaniku komplet a zložil, takže by som šiel podľa neho, a remienky od pána Mihoka ak by niečo aj kladka.
Teda kladka je v tom nová, posledná origo Sony ale mám pocit že už je moc tvrdá a lesklá dneska, kdežto na Akai mám staršiu kladku tiež menenú za neoriginálnu, ale je v lepšom stave tá guma na pohľad.
ja sa nebojím tenkých pásov, len zlej gumy
Teda kladka je v tom nová, posledná origo Sony ale mám pocit že už je moc tvrdá a lesklá dneska, kdežto na Akai mám staršiu kladku tiež menenú za neoriginálnu, ale je v lepšom stave tá guma na pohľad.
ja sa nebojím tenkých pásov, len zlej gumy
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Sony sa krasne servisuje, je vidiet, ze niekto premyslal pri konstrukcii ale tie gumene casti im akosi nesli
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10266
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
ktovie ako dlho tá kladka v avelmaku ležala, okrem toho originál ale Made in Singapore
dneska keď ju čistím s vatovou tyčinkou, tak mám pocit že drhnem niečo lesklé, sklo, alebo kus kovu
no a teda aký deck na druhú stranu tejto kazety?
dneska keď ju čistím s vatovou tyčinkou, tak mám pocit že drhnem niečo lesklé, sklo, alebo kus kovu
no a teda aký deck na druhú stranu tejto kazety?
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
AZ7 alebo 600s
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10266
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
dobre, zajtra sa rozhodnem, ktorý z tých dvoch
deck Sony sa na konci strany A zastavil na čísle 76min 05sek
kazeta má na strane B čierny pás na zavádzačke, niektoré Axie to majú a niektoré vôbec, nechápem, ak chceli značiť stranu B, prečo nie na všetkých kazetách?
deck Sony sa na konci strany A zastavil na čísle 76min 05sek
kazeta má na strane B čierny pás na zavádzačke, niektoré Axie to majú a niektoré vôbec, nechápem, ak chceli značiť stranu B, prečo nie na všetkých kazetách?
- Prílohy
-
- IMAG0516.JPG (66.75 KiB) 3130 zobrazení
-
- IMAG0518.JPG (58.99 KiB) 3130 zobrazení
-
- IMAG0517.JPG (66.34 KiB) 3130 zobrazení
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10266
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Dneska nahrávam Sony DC 90, inšpirovaný výber janvysom z minula
https://ez647.sk/cc/sony_dc.html
Jedná sa o základný pás typu normal, pre účely diktafónu, ale dobre poslúži aj na hudbu. Kazeta obsahuje magnetickú zavádzačku. Konštrukčne zodpovedá starej Sony CHF, alebo novšej EF, ale vo farbe skôr tej CHF, ale bez tmavých fólii, kazeta so skrutkami, ale obal je z mäkkého plastu, ktorý je extra tenký, ale myslím že v teréne, kde sa môže používať diktafón mi to nepríde práve dobre chránené proti vonkajším vplyvom.
Či páska zodpovedá CHF, EF, alebo niečomu podobnému je ťažké určiť, už dneska vieme že pri EF používali rôzne typy pásov, v rozpočtovom modeli FX im dokonca občas ušla aj páska typu II
Neviem ani len kde bola kazeta vyrobená, ani ktorý rok to je, hrubý odhad by bol 1985-1990, ale podľa priloženého štítku v obale je kazeta určená pre USA trh, aspoň tá moja.
Konštrukcia je teda spoľahlivá osvedčená, aj keď tá základná Sony a cievky sú tiež starší model Sony, ale spoľahlivý a presný, cievky s tým poloblúkom oproti svorke, v bielej farbe bez kontrastného zvýraznenia farebnej svorky, ktorá ostala tiež biela, svoj pohybový kontrast plnia tie uvedené otvory.
Kazetu som do zbierky získal od zberateľa z Brna v roku 2013, bola v balíku ako bonus
staršie testy:
Akai DX-57, 2013:
+4db, bias -12, zvukovo dosť schopná, s väčším podbiasovaním aby boli dobré výšky
graf z Akai na konci galerky
Pioneer CT-S550S, 2013:
+2db, výšky od zdroja len mierne slabšie, bez porúch, pekný zvuk
BLE XD:
+4db mohutnejší zvuk bež zdroj, výšky dobré, možno ich mierne ťahá do skreslenia, inak je veľmi slušná páska, no lepší výsledok než na mnoho nových a moderných kaziet
Technics RS-AZ7, 2013:
výrazne slabšie výšky ale za to +6db, poruchy
ATC:
výšky vyrovnané na zdroj, poruchovosť na výškach celkom nepríjemná, max +2db, nevhodná kazeta pre tento deck
Techncis RS-TR979, 2013:
+6db, ale slabšie výšky, bez porúch a kolísania
ATC:
+4db, trochu nestíha s výkonom, ale výšky sú výborné, bez porúch, s menším výkonom použiteľné
Technics RS-TR575MII:
+4db, so stredne slabšími výškami, bez porúch a kolísania
test a ostrá nahrávka na Sony TC-KE600S, dolby C NR
kalibrácia podľa Sony:
H: mimo rozsah, na min BIAS +1 na displeji
L: -4, max level +4 na displeji
teda nešla dosiahnuť rovnováha kalibrácie, ak bol bias presne 0, tak Level ukazoval +3 dieliky na displeji, vo výsledku boli výšky takmer ako zdroj, slušné, ale výkon bol výraznejší, basovejší a mohutnejší, ťahal na +6db a prebudiť sa dal ľahko na +8db
nahrávam teda na +4db priemerne, a je to dobré, poruchovosť tam veľmi nie je, teda na začiatku a konci pásky nejaký úsek tam sú kolísania po otlaku svorky a lepu zavádzačky, ktorá je síce magnetická, ale je spojená samolepkou s hlavnou páskou, no nahrávať sa na ňu dá, a vyzerá že má rovnakú vrstvu ako hlavná páska.
Takže by som hodnotil túto kazetu dosť dobre, vhodná na nahrávku so správnou kalibráciou, do zbierky, no nie je to niečo čo si doma vystavíte zabalené, predpokladám že vo fólii tieto kazety nie sú, ale predstavujem ako viac pack v nejakom kartóne, takže nie do poličky, kvôli prachu, ale pekne odložiť do krabice, alebo na iné vhodné miesto
Našiel som ešte aj verziu s tmavými fóliami, zrejme z doby CHF, alebo ranných EF:
http://www.c-90.org/catalogue/tapes/Sony/Sony%20DC/1
https://ez647.sk/cc/sony_dc.html
Jedná sa o základný pás typu normal, pre účely diktafónu, ale dobre poslúži aj na hudbu. Kazeta obsahuje magnetickú zavádzačku. Konštrukčne zodpovedá starej Sony CHF, alebo novšej EF, ale vo farbe skôr tej CHF, ale bez tmavých fólii, kazeta so skrutkami, ale obal je z mäkkého plastu, ktorý je extra tenký, ale myslím že v teréne, kde sa môže používať diktafón mi to nepríde práve dobre chránené proti vonkajším vplyvom.
Či páska zodpovedá CHF, EF, alebo niečomu podobnému je ťažké určiť, už dneska vieme že pri EF používali rôzne typy pásov, v rozpočtovom modeli FX im dokonca občas ušla aj páska typu II
Neviem ani len kde bola kazeta vyrobená, ani ktorý rok to je, hrubý odhad by bol 1985-1990, ale podľa priloženého štítku v obale je kazeta určená pre USA trh, aspoň tá moja.
Konštrukcia je teda spoľahlivá osvedčená, aj keď tá základná Sony a cievky sú tiež starší model Sony, ale spoľahlivý a presný, cievky s tým poloblúkom oproti svorke, v bielej farbe bez kontrastného zvýraznenia farebnej svorky, ktorá ostala tiež biela, svoj pohybový kontrast plnia tie uvedené otvory.
Kazetu som do zbierky získal od zberateľa z Brna v roku 2013, bola v balíku ako bonus
staršie testy:
Akai DX-57, 2013:
+4db, bias -12, zvukovo dosť schopná, s väčším podbiasovaním aby boli dobré výšky
graf z Akai na konci galerky
Pioneer CT-S550S, 2013:
+2db, výšky od zdroja len mierne slabšie, bez porúch, pekný zvuk
BLE XD:
+4db mohutnejší zvuk bež zdroj, výšky dobré, možno ich mierne ťahá do skreslenia, inak je veľmi slušná páska, no lepší výsledok než na mnoho nových a moderných kaziet
Technics RS-AZ7, 2013:
výrazne slabšie výšky ale za to +6db, poruchy
ATC:
výšky vyrovnané na zdroj, poruchovosť na výškach celkom nepríjemná, max +2db, nevhodná kazeta pre tento deck
Techncis RS-TR979, 2013:
+6db, ale slabšie výšky, bez porúch a kolísania
ATC:
+4db, trochu nestíha s výkonom, ale výšky sú výborné, bez porúch, s menším výkonom použiteľné
Technics RS-TR575MII:
+4db, so stredne slabšími výškami, bez porúch a kolísania
test a ostrá nahrávka na Sony TC-KE600S, dolby C NR
kalibrácia podľa Sony:
H: mimo rozsah, na min BIAS +1 na displeji
L: -4, max level +4 na displeji
teda nešla dosiahnuť rovnováha kalibrácie, ak bol bias presne 0, tak Level ukazoval +3 dieliky na displeji, vo výsledku boli výšky takmer ako zdroj, slušné, ale výkon bol výraznejší, basovejší a mohutnejší, ťahal na +6db a prebudiť sa dal ľahko na +8db
nahrávam teda na +4db priemerne, a je to dobré, poruchovosť tam veľmi nie je, teda na začiatku a konci pásky nejaký úsek tam sú kolísania po otlaku svorky a lepu zavádzačky, ktorá je síce magnetická, ale je spojená samolepkou s hlavnou páskou, no nahrávať sa na ňu dá, a vyzerá že má rovnakú vrstvu ako hlavná páska.
Takže by som hodnotil túto kazetu dosť dobre, vhodná na nahrávku so správnou kalibráciou, do zbierky, no nie je to niečo čo si doma vystavíte zabalené, predpokladám že vo fólii tieto kazety nie sú, ale predstavujem ako viac pack v nejakom kartóne, takže nie do poličky, kvôli prachu, ale pekne odložiť do krabice, alebo na iné vhodné miesto
Našiel som ešte aj verziu s tmavými fóliami, zrejme z doby CHF, alebo ranných EF:
http://www.c-90.org/catalogue/tapes/Sony/Sony%20DC/1
- Prílohy
-
- dobová foto 2013
- IMAG0348.JPG (79.72 KiB) 2856 zobrazení
-
- dobová foto 2013
- IMAG0349.JPG (76.62 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0056.JPG (102.25 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0057.JPG (88.62 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0058.JPG (116.95 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0059.JPG (109.58 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0060.JPG (89.28 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0061.JPG (86.43 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0062.JPG (88.62 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0063.JPG (73.32 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0064.JPG (97.05 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0065.JPG (68.98 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0066.JPG (74.2 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0067.JPG (94.56 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0068.JPG (77.68 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0069.JPG (67.83 KiB) 2856 zobrazení
-
- kalibrácia na Sony
- IMAG0070.JPG (59.07 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0071.JPG (81.36 KiB) 2856 zobrazení
-
- kalibrácia na Sony MAX
- IMAG0072.JPG (63.18 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0073.JPG (105.63 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0074.JPG (97.34 KiB) 2856 zobrazení
-
- IMAG0075.JPG (74.28 KiB) 2856 zobrazení
- janvys
- vintagehifi.sk inventár
- Príspevky: 2054
- Dátum registrácie: Piatok, 30. Novembra 2018, 18:14
- Bydlisko: v cassette decku
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Mám těchto kazet dve nové krabice a jsou opravdu dobré na hudbu. Ta charakteristika zvuku mi připomíná spíše HF-S(BHF) pásku. Brzy doplním i můj test.
SONY ES
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10266
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Dneska nahrávam Maxell ur original 120min rok 1998.
Túto kazetu som s mnoho fotkami a detailným popisom sem dával nedávno, takže niektoré veci vynechám, ostatné je tu:
viewtopic.php?p=31952#p31952
Práve pri tých textoch k C120 som dostal chuť nahrať práve túto Maxellku, takže vynechám to čo som písal už do odkazu vyššie, aj popis testov na Akai DX57, tam je len grafický test na konci galerky, no a vrhnem sa na testy v ostatných deckoch a samotnej nahrávke.
Pioneer CT-S550S. 13.4.2016:
0db, výšky ostrejšie, ale výrazne slabší a jemnejší zvuk
BLE XD:
hrá takmer rovnako ako jej 90min kolegyňa, zase tak medzi +3db vybudenia, inak veľmi dobrý zvuk s kvalitnými výškami
Technics RS-AZ7, 10.4.2016:
ľavý kanál slabší, výšky mierne slabšie, +4db dunivý zvuk
ATC:
výšky násilne vyrovnané na úkor výkonu, ktorý je +2db, ale ľavý kanál je skreslený, akoby bol prebudený o xx %
Technics RS-TR979, 15.4.2016:
+2db, výšky mierne slabšie, ale príjemný zvuk, nenásilný
ATC:
+4db, výšky výborné aj zvuk celkovo veľmi dobrý, kalibrácia na tomto stroji páske prospela a nahrávka na tomto stroji je vhodná
Technics RS-TR575MII:
+4db v špičkách, výšky dosť slušné, takmer ako zdroj, bez porúch a kolísania
Veľmi som bol zvedavý na kvalitu nahrávky na Sony, takže
test a ostrá nahrávka na Sony TC-KE600S, dolby C NR:
kalibrácia:
H: mimo rozsah
L: kolíše medzi -1 až -2
Aj keď sa zdá že je páska pomerne slabá, nastaviť to šlo veľmi presne na 0 displeja, čo je ideálny stav a plusová rezerva bola ešte pomerne slušná
Mierne som pri teste ešte ubral bias, aby bol zvuk pekne cinkajúci, a výkon bol ohromný +6db v špičkách ťahal na +8db, ale nahrávam okolo +4db s občasnými +6db
páska si držala celý čas slušný výškový potenciál bez poklesov počas hrania, a výkonovo je extrémne basovo dunivá, povedal by som nad zdrojom, celkovo je tento deck Sony nejak výrobne nastavený, že na každej slušnej páske aj pri nastavenej kalibrácii na zhodu s generátorom, je basové posilnenie nízkych frekvencií zvýraznené, neviem či sa jedná o chybu, alebo zámer, u iných deckov to veľmi nepočujem, pokiaľ samotná páska niečo neprifarbí, ale tu je to naozaj prehnané, ale príjemné, neskreslí, proste duní.
Ja už teraz nepochybujem že do tejto lacnej rozpočtovej kazety naliali prvú UR pásku, a aj ten rozdiel potenciálu UR C120 je obrovský oproti iným C120, tak vysoký výkon nie je normálny u normal pásky.
Musel som si pozrieť staršie testy nahrávok C120 na tomto stroji, ktoré som tu popisoval a to konkrétne Konica XR 120 od Saehanu hrala ostrejšie ale s výkonom okolo +2db, a Realistic XR 120 čo je dokonca ako superferro, tak bola ešte horšia vo viacerých ohľadoch.
Myslím že URka prekoná do budúcna aj TDK D či Sony HF 120, a pokiaľ budem nahrávať nejakú UD pásku, alebo inú superferro, budem si musieť ísť dokúpiť prídavný displej k decku, pretože +8db je proste málo...
Poruchy:
páska netrpí dropmi a výkyvmi na konci prvej strane, otlaky svorky a lepu zavádzačky sú aj opticky minimálne, tu proste Maxell vedel čo sa patrí ako vyrobiť tieto kritické komponenty kvalitne, s tým má aj mnoho iných firiem problémy.
Moja radosť trochu poľavila keď som spustil nahrávku strany B, prvých 30sek od spustenia vypadávali výšky na ľavej strane, nie kolísanie, nie otlaky, proste tak ako keď páska nedolieha na hlavu, ale drží stopu na kladke, nechodí do strán.
Potom sa to zlepšilo, ale nebolo to celkom ono, totálne vyčistenie prišlo asi až po 2min od začiatku druhej strany, potom už sa neopovážila poľaviť vo výškach. Je to aj daň za C120, rokmi utlačená na cievke veľmi tenká páska + opotrebenie hláv, je to nemožné doladiť k dokonalosti, ale stále sa bavíme o základnej páske ferro.
Záverom, lacný rozpočtový model v najslabšom kazetovom výlisku aký Maxell vyrábal, janvys vám presne povie prečo je táto kazeta horšia než ostatné Maxelly no ale na druhú stranu je nadupaná pravou UR páskou, ktorej výkon je nesmierny.
Pôsobí teda naozaj lacno, ale do zbierky vhodná aj na nahrávanie, na decku s kalibráciou presvetli displej aj na miestach kde už dlho nesvietil, s kľudom odporučím túto verziu v červenom obale s originál Maxell kazetou, alebo aj staršiu v modrom obale, kde je rovnaká kazeta. Verziu Emtec v rovnakom červenom obale, to je zase iná kategória na samostatný článok, takže treba trochu dávať pozor čo sa nakupuje, obal môže klamať.
A v tej dobe pred rokmi, ak by mi dali na výber z rozpočtových kaziet čo sa vtedy predávali, tak z hľadiska kvality pásky by som si vybral túto Maxellku, ale z hľadiska dizajnu by som siahol po Sony EF
K obrázkom, moderná zavádzacia páska len v modrej schéme.
Podivne riešené telo, fotky zamerané na detaily, ktoré u bežného tela UR veľmi nie sú.
Túto kazetu som s mnoho fotkami a detailným popisom sem dával nedávno, takže niektoré veci vynechám, ostatné je tu:
viewtopic.php?p=31952#p31952
Práve pri tých textoch k C120 som dostal chuť nahrať práve túto Maxellku, takže vynechám to čo som písal už do odkazu vyššie, aj popis testov na Akai DX57, tam je len grafický test na konci galerky, no a vrhnem sa na testy v ostatných deckoch a samotnej nahrávke.
Pioneer CT-S550S. 13.4.2016:
0db, výšky ostrejšie, ale výrazne slabší a jemnejší zvuk
BLE XD:
hrá takmer rovnako ako jej 90min kolegyňa, zase tak medzi +3db vybudenia, inak veľmi dobrý zvuk s kvalitnými výškami
Technics RS-AZ7, 10.4.2016:
ľavý kanál slabší, výšky mierne slabšie, +4db dunivý zvuk
ATC:
výšky násilne vyrovnané na úkor výkonu, ktorý je +2db, ale ľavý kanál je skreslený, akoby bol prebudený o xx %
Technics RS-TR979, 15.4.2016:
+2db, výšky mierne slabšie, ale príjemný zvuk, nenásilný
ATC:
+4db, výšky výborné aj zvuk celkovo veľmi dobrý, kalibrácia na tomto stroji páske prospela a nahrávka na tomto stroji je vhodná
Technics RS-TR575MII:
+4db v špičkách, výšky dosť slušné, takmer ako zdroj, bez porúch a kolísania
Veľmi som bol zvedavý na kvalitu nahrávky na Sony, takže
test a ostrá nahrávka na Sony TC-KE600S, dolby C NR:
kalibrácia:
H: mimo rozsah
L: kolíše medzi -1 až -2
Aj keď sa zdá že je páska pomerne slabá, nastaviť to šlo veľmi presne na 0 displeja, čo je ideálny stav a plusová rezerva bola ešte pomerne slušná
Mierne som pri teste ešte ubral bias, aby bol zvuk pekne cinkajúci, a výkon bol ohromný +6db v špičkách ťahal na +8db, ale nahrávam okolo +4db s občasnými +6db
páska si držala celý čas slušný výškový potenciál bez poklesov počas hrania, a výkonovo je extrémne basovo dunivá, povedal by som nad zdrojom, celkovo je tento deck Sony nejak výrobne nastavený, že na každej slušnej páske aj pri nastavenej kalibrácii na zhodu s generátorom, je basové posilnenie nízkych frekvencií zvýraznené, neviem či sa jedná o chybu, alebo zámer, u iných deckov to veľmi nepočujem, pokiaľ samotná páska niečo neprifarbí, ale tu je to naozaj prehnané, ale príjemné, neskreslí, proste duní.
Ja už teraz nepochybujem že do tejto lacnej rozpočtovej kazety naliali prvú UR pásku, a aj ten rozdiel potenciálu UR C120 je obrovský oproti iným C120, tak vysoký výkon nie je normálny u normal pásky.
Musel som si pozrieť staršie testy nahrávok C120 na tomto stroji, ktoré som tu popisoval a to konkrétne Konica XR 120 od Saehanu hrala ostrejšie ale s výkonom okolo +2db, a Realistic XR 120 čo je dokonca ako superferro, tak bola ešte horšia vo viacerých ohľadoch.
Myslím že URka prekoná do budúcna aj TDK D či Sony HF 120, a pokiaľ budem nahrávať nejakú UD pásku, alebo inú superferro, budem si musieť ísť dokúpiť prídavný displej k decku, pretože +8db je proste málo...
Poruchy:
páska netrpí dropmi a výkyvmi na konci prvej strane, otlaky svorky a lepu zavádzačky sú aj opticky minimálne, tu proste Maxell vedel čo sa patrí ako vyrobiť tieto kritické komponenty kvalitne, s tým má aj mnoho iných firiem problémy.
Moja radosť trochu poľavila keď som spustil nahrávku strany B, prvých 30sek od spustenia vypadávali výšky na ľavej strane, nie kolísanie, nie otlaky, proste tak ako keď páska nedolieha na hlavu, ale drží stopu na kladke, nechodí do strán.
Potom sa to zlepšilo, ale nebolo to celkom ono, totálne vyčistenie prišlo asi až po 2min od začiatku druhej strany, potom už sa neopovážila poľaviť vo výškach. Je to aj daň za C120, rokmi utlačená na cievke veľmi tenká páska + opotrebenie hláv, je to nemožné doladiť k dokonalosti, ale stále sa bavíme o základnej páske ferro.
Záverom, lacný rozpočtový model v najslabšom kazetovom výlisku aký Maxell vyrábal, janvys vám presne povie prečo je táto kazeta horšia než ostatné Maxelly no ale na druhú stranu je nadupaná pravou UR páskou, ktorej výkon je nesmierny.
Pôsobí teda naozaj lacno, ale do zbierky vhodná aj na nahrávanie, na decku s kalibráciou presvetli displej aj na miestach kde už dlho nesvietil, s kľudom odporučím túto verziu v červenom obale s originál Maxell kazetou, alebo aj staršiu v modrom obale, kde je rovnaká kazeta. Verziu Emtec v rovnakom červenom obale, to je zase iná kategória na samostatný článok, takže treba trochu dávať pozor čo sa nakupuje, obal môže klamať.
A v tej dobe pred rokmi, ak by mi dali na výber z rozpočtových kaziet čo sa vtedy predávali, tak z hľadiska kvality pásky by som si vybral túto Maxellku, ale z hľadiska dizajnu by som siahol po Sony EF
K obrázkom, moderná zavádzacia páska len v modrej schéme.
Podivne riešené telo, fotky zamerané na detaily, ktoré u bežného tela UR veľmi nie sú.
- Prílohy
-
- IMAG0140.JPG (96.5 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0141.JPG (77.62 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0142.JPG (78.38 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0143.JPG (74.68 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0144.JPG (71.94 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0145.JPG (104.53 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0146.JPG (101.35 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0147.JPG (84.2 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0148.JPG (74.59 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0149.JPG (71.33 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0163.JPG (96.23 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0164.JPG (76.84 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0136.JPG (86.16 KiB) 2775 zobrazení
-
- IMAG0138.JPG (63.85 KiB) 2775 zobrazení
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
fajnový článok
K tomu Sony, tieto ročníky mne sa moc zvukovo nepáčia, ako hovoríš je tam taký hrb. Ten hrb je aj na mojom Technicse ale v inom pásme a lahodí mojmu uchu, hlavne teda na určité žánre. Ten Sony čo mám ja je dosť uhučaný, a ani ho nepoužívam. Viacero týchto modelov Sony z tohto obdobia neni pre mňa. Servis a spoľahlivosť u Tvojho jedno kapstanu perfektná až na tú spomenutú výmenu remienku pretáčania. Možno je to len hnidopišstvo, verím, že dosť ľuďom sa ten zvuk páči a na rap alebo v spojení s equalizérom... Staršie Sony boli zvukovo vynikajúce a priznám sa trochu som si myslel, že ten Tvoj bude na tom lepšie keďže je to skoro ES
Každopádne je to dobrý deck, ten Tvoj
Ja ten môj predám, chce niekto 711s? Ale asi ju bude treba dať do pucu, ako vždy
K tomu Sony, tieto ročníky mne sa moc zvukovo nepáčia, ako hovoríš je tam taký hrb. Ten hrb je aj na mojom Technicse ale v inom pásme a lahodí mojmu uchu, hlavne teda na určité žánre. Ten Sony čo mám ja je dosť uhučaný, a ani ho nepoužívam. Viacero týchto modelov Sony z tohto obdobia neni pre mňa. Servis a spoľahlivosť u Tvojho jedno kapstanu perfektná až na tú spomenutú výmenu remienku pretáčania. Možno je to len hnidopišstvo, verím, že dosť ľuďom sa ten zvuk páči a na rap alebo v spojení s equalizérom... Staršie Sony boli zvukovo vynikajúce a priznám sa trochu som si myslel, že ten Tvoj bude na tom lepšie keďže je to skoro ES
Každopádne je to dobrý deck, ten Tvoj
Ja ten môj predám, chce niekto 711s? Ale asi ju bude treba dať do pucu, ako vždy
- EZ647
- čestný člen - zakladateľ
- Príspevky: 10266
- Dátum registrácie: Streda, 12. Septembra 2018, 11:26
- Kontaktovať používateľa:
Re: Naše subjektívne testovanie AudioKaziet
Teda remienok som nemenil, len kladku u môjho. Pretáčanie je ok.
No tak som si to myslel, že to je výrobná vec, ale slabšie kazety tak nezvýrazní, ale všetko sa dá korigovať, on hrá pekne, s každou kazetou to má svoje čaro, ale aj každý štýl hudby je iný a inak sa zvýrazní, nie je to tak zlé, ale používam k nemu Kossy porty, takže to basové podanie je cítiť viac práve kvôli nim.
No tak som si to myslel, že to je výrobná vec, ale slabšie kazety tak nezvýrazní, ale všetko sa dá korigovať, on hrá pekne, s každou kazetou to má svoje čaro, ale aj každý štýl hudby je iný a inak sa zvýrazní, nie je to tak zlé, ale používam k nemu Kossy porty, takže to basové podanie je cítiť viac práve kvôli nim.