Verte mi, som inžinier !

alebo čo vás príjemne, či nepríjemne šokovalo - tipy na výnimočne kvalitné alebo nepodarené vintage hifi

Moderátor: AdmineR

Používateľov profilový obrázok
Duke_Dragon
stará páka
Príspevky: 636
Dátum registrácie: Piatok, 14. Septembra 2018, 19:42
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Verte mi, som inžinier !

Príspevok od používateľa Duke_Dragon »

Včera som pri prechádzke dennou Bratislavou objavil jednu z veci ktorá by sa krásne vynímala v kompiláciách na YouTube znamych ako "trust me, i'm engineer" a tak ju sem hneď pridám. Samozrejme sa nemusíte hanbiť pridať vlastne alebo susedove spatlaniny. Ostatne podla českého porekadla "Můžeš být blbej, ale musíš si umět poradit"
Prílohy
photo_2018-10-09_15-47-48.jpg
SilverFox•NSK
vintagehifi.sk inventár
Príspevky: 2850
Dátum registrácie: Piatok, 14. Septembra 2018, 18:29

Re: Verte mi, som inžinier !

Príspevok od používateľa SilverFox•NSK »

Dlouho (od založení tématu) jsem přemýšlel, jestli to na sebe prásknout, co su za mošnu.. Toho brajglu okolo si prosím nevšímejte..

Jde o tohle. Nejen že někoho chytrého napadlo vynalézt pětikolík (5DIN) i ve tvaru pětky na hrací kostce a díky tomu se musí s výsledným kabelem i 4x pootočit, protože ne vždy se dá poznat jaká pozice je ta pravá. Ale větším průserem je fakt, že sehnat tuto redukci se ne vždy podaří, tak jsem musel solidně improvizovat. No nemusím říkat, že mi to trvalo nějakou hoďku přijít na to, kde je shodný kontakt na klasickém i tomto hracím pětikolíku. Prvně se mi podařilo prohodit polaritu (levý kanál hrál na pravém a opačně), tak jsem musel drátky přehodit.
Aby případně nedošlo k náhodnému kontaktu, tak jsem je ještě fórově olepil izolačkou..

Není to zrovna nic moc k chlubení a vypadá to asi otřesně, ale fungovalo to bez potíží.

Fungovalo proto, že se mi pak podařilo sehnat redukci a už jsem ji konečně mohl nahradit.
CIMG9746 – kopie.JPG
CIMG9746 – kopie.JPG (97.16 KiB) 27862 zobrazení
CIMG9753 – kopie.JPG